sábado, 14 de junio de 2014

FINAL ESO

Aquest curs ha estat l'últim que passarem junts. Molts agafen altres camins i se'n va a estudiar a fora, i d'altres continuarem estudiant aquí. Em paro a pensar en aquests 4 anys i la veritat es que han sigut molt intensos, he conegut molta gent i he fet noves amistats, he conviscut amb gent que no tenia una bona relació i e conviscut amb d'altra que si, però sobretot me fet gran. Vaig venir amb 12 anys recient fets, i marxo amb 16. He passat una llarga trajectòria en aquest centre, es pot dir que pràcticament hi ha passat tota la meva adolescència, i encara em quedem dos anys més. Sol espero que en un futur m'enrecorda amb un gran somriure de tots els moments viscuts i de tota la gent que van fer que la ESO fos una etapa especial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario